شناسه خبر : 32425
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احداث یادمان خلبان "براتپور" در کرمانشاه

به منظور تجلیل از خلبانان جان برکف کرمانشاهی در طول هشت سال دفاع مقدس، یادمان امیر سرتیپ خلبان براتپور در کرمانشاه احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، آیت‌الله آزرمی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه ایجاد هماهنگی به منظور تجلیل از خلبانان جان برکف کرمانشاهی در دفاع مقدس گفت:کارها و اقدامات رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس شبیه افسانه است. اقدامی که شهید عباس دوران با هدف ناامن جلوه دادن شهر بغداد برای برگزاری هفتمین دوره اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها انجام داد و مانع از برگزاری این اجلاس شد و خیلی دیگر از این اقدامات توسط رزمندگان اسلام از همین نوع است و تصور خلق این همه حماسه که دستاوردهای عظیمی برای ایران به همراه آورد، بسیار سخت است.

وی گفت: یکی از اقدامات مناسب برای گرامیداشت ایثارگری جوانان در دوران دفاع مقدس احداث یادمان است، لذا احداث یادمان امیر سرتیپ خلبان براتپور در کرمانشاه را در دستور کار داریم، زیرا این کار نوعی تجلیل از تلاش‌های خلبانان کرمانشاهی در طول دفاع مقدس است.

در این جلسه که مسئولان شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذیربط حضور داشتند، مقرر شد نسبت به در نظر گرفتن مکانی مناسب برای احداث یادمان امیر سرتیپ خلبان براتپور در کرمانشاه اقدام و در اسرع وقت کار ساخت این یادمان انجام شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi